Co w przypadku bakterii pod paznokciem?

Stylistka paznokci może spotkać się z różnego rodzaju problemami zdrowotnymi płytki paznokcia. Jedną z nich może być zakażenie bakterią. Sytuacja taka często zdarza się, gdy zgłasza się do nas klientka i prosi o poprawienie stylizacji wykonanej przez kogoś innego. Bakterię rozpoznamy po zielonkawym przebarwieniu płytki paznokcia lub żelu. Plamy w zielonym odcieniu to dość częsty problem, który występuje nawet kilka dni po wykonaniu stylizacji. Dla bezpieczeństwa naszego Czytaj dalej …

Co stylistka paznokci powinna wiedzieć o łuszczycy płytki paznokcia?

Łuszczyca paznokci jest częstą i nieuleczalną chorobą paznokci. Celem leczenia jest tylko złagodzenie objawów choroby. Występuje u około 2% populacji. Przebieg łuszczycy może mieć różnorodny charakter i zawierać w sobie okresy remisji i zaostrzeń. Każda stylistka paznokci na pewno choć raz spotka się z klientką z tym problemem. Warto na wstępie wspomnieć, że nie jest to choroba zaraźliwa i nie należy się jej obawiać. Stylistka musi wiedzieć jak objawia się Czytaj dalej …

Jak dostrzec paznokcie z grzybicą?

Kobiety chcą, aby dłonie i zadbane paznokcie były ich ozdobą i wizytówką. Coraz częściej wybierają usługi profesjonalnych salonów, aby wykonać stylizację paznokci u rąk lub nóg. Korzystają też z usług stylistek, gdy mają jakąś specjalną okazję, np. sylwestra, wesele. Stylistka oprócz umiejętności związanych z wykonaniem usługi musi także mieć ogólną wiedzę na temat chorób paznokci i potrafić je rozpoznać. Czytaj dalej …

Kiedy Klientka ma prawo do reklamowania usługi?

Podczas prowadzenia swojego biznesu i świadczenia usług kosmetycznych nieuniknione jest spotkanie się z reklamacjami klientów. Niektóre z nich będą nieuzasadnione i dla nas bardzo przykre. Najważniejsze jest odpowiednie podejście do zażaleń. Pozwolą one polepszyć jakość wykonywanych stylizacji. Bezproblemowe i szybkie rozwiązanie zgłoszonego problemu może oczarować klientkę, która z chęcią stanie się stałą bywalczynią naszego salonu. Reklamacja to nie tragedia Klienci czasem okazują niezadowolenie z wykonanej usługi. Czytaj dalej …